del neveshtehae man

دختران ایرانی نازترین عکسهای ایرانی

عکسهای خفن ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

نازترین عکسهای خارجی

عکس های خارجی

کلیپ عکسهای خفن ایرانی های ایرانی

کلیپهای ایرانی


asheghanepaeeez

hamide

asheghanepaeeez

http://asheghanepaeeez.loxblog.com

del neveshtehae man

del neveshtehae man

به وبلاگ من خوش آمدید

del neveshtehae man

 

 

 

 

 

 

 

 

نایت اسکین



نظرات شما عزیزان:

ریحانه
ساعت14:12---18 مهر 1390
سیلام
پس کی افتخار میدی بیای وب دوست قدیمیتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت تتت؟؟؟؟؟


مینا
ساعت20:27---15 مهر 1390
سلام مهربونم
وب قشنگی داری عزیز دل
امیدوارم همیشه موفق باشی
ممنونتم مهربونم
فدای نفسات شاد وسلامت باشی گلکم


بهاره
ساعت11:12---14 مهر 1390
salam azizam mamnunam ke be man sar zadi khoshhalam kardi webloget aalie faghat ye irad dare begam?narahat nashi vase khodet migam azizam iradesh ine ke matalebato morattab koni yani manzam bashan ba baghiye hamahng bashan.bebakhshid jesarate mano

nilofar
ساعت18:49---5 مهر 1390
salam. axa kheili ghashange
mamnon ke be weblogam omadi
linket mikonam
khoshal misham ke baham dost shim azizam
omidvaram hamise ashegh bemoni hamide jan


مهرناز
ساعت20:20---3 مهر 1390
_________________________$$$$$$$_______________$$____
________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___
____________من اپم...._____$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__
________بیا سر بزن.....______$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___
______نظر یادت نره..._________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__
_____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
_________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____
________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____
______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$____
_____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$_____
___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$_____
__________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_____
_________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____
_______ $$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____
______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$___


مهرناز
ساعت18:33---29 شهريور 1390

پنجره ی باران خورده ات را باز کن
چند سطر پس از باران
چشمهایم را ببین که هوایت دیوانه شان کرده
دلم برایت تنگ است ...



بــــــــــــــ ـازم سلامـ .
مرسی بابت لینک عزیزمـ .
منم تو رو لینکت کــــــــ ـردمـ .
بـــــــــــــازم بیـــــــ ـا پیشـــــ ـمـ .



محسن
ساعت20:46---27 شهريور 1390
سلامی به گرمیه آفتاب در شب//..من لینکیدمت تو هم منو بلینک با اسم یه جای باحال واسه آدمای باحال ممنون میشم

مهرناز
ساعت19:58---26 شهريور 1390
ساده بودم که تو را ساده تصور کردم
بعد لبخنـــــــــــ ـد تو با گریــه تبسم کردم
آشنــــــــ ـا با همه ی پنجــــــــ ـره‌های شهرم
چــــــــ ـون تو را پشت همین پنجره‌ها گـــــم کردم .

[قلب][قلب][قلب] [بوسه][بوسه][بوسه] [گل][گل][گل]

ســــــــ ــــلام عـــــــ ـزیــــــــــ ـزم .
به وب من خوش اومـــــــــــــــــــ ـدی .
اگـــــــــه با تبـــــــــ ـادل لینـــک موافقی ،
منو با اسم " رنگین کمان عشق " بلینــــک .
بعد خبر بده با چه اســـــمی بلینــــــــــــ ـکمت .
بـــــــــ ـازم بیا پیشم .خوشحـــــــــــــــ ـال میشــم .
[بدرود][بدرود][بدرود][بدرود][بدر


مهرناز
ساعت19:58---26 شهريور 1390
ساده بودم که تو را ساده تصور کردم
بعد لبخنـــــــــــ ـد تو با گریــه تبسم کردم
آشنــــــــ ـا با همه ی پنجــــــــ ـره‌های شهرم
چــــــــ ـون تو را پشت همین پنجره‌ها گـــــم کردم .

[قلب][قلب][قلب] [بوسه][بوسه][بوسه] [گل][گل][گل]

ســــــــ ــــلام عـــــــ ـزیــــــــــ ـزم .
به وب من خوش اومـــــــــــــــــــ ـدی .
اگـــــــــه با تبـــــــــ ـادل لینـــک موافقی ،
منو با اسم " رنگین کمان عشق " بلینــــک .
بعد خبر بده با چه اســـــمی بلینــــــــــــ ـکمت .
بـــــــــ ـازم بیا پیشم .خوشحـــــــــــــــ ـال میشــم .
[بدرود][بدرود][بدرود][بدرود][بدر


human
ساعت22:39---21 شهريور 1390
طراحی قالب وبلاگ .هدر.لوگو.بنر(متحرک و غیر متحرک
www.tarah20.loxblog.com
برای سفارش به وبلاگ بالا سر بزنید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:,;ساعت22:29;توسط hamide; | |