del neveshtehae man

دختران ایرانی نازترین عکسهای ایرانی

عکسهای خفن ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

نازترین عکسهای خارجی

عکس های خارجی

کلیپ عکسهای خفن ایرانی های ایرانی

کلیپهای ایرانی


asheghanepaeeez

hamide

asheghanepaeeez

http://asheghanepaeeez.loxblog.com

del neveshtehae man

del neveshtehae man

به وبلاگ من خوش آمدید

del neveshtehae man

گاهی اوقات آرزو می کنم ای کاش تک پرنده عاشقی بودم که میان صدها هزار پرنده بتوانم به قله بلند سرزمین هستی برسم و پرواز کان نغمه سر دهم که... من شیدای تو وعاشقانه دوستت دارم ...


 



نظرات شما عزیزان:

sb zenon
ساعت13:03---31 شهريور 1390
عاشق این عکسم.بازم از این سبک ها بذار...
مر30


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:,;ساعت22:25;توسط hamide; | |