del neveshtehae man

دختران ایرانی نازترین عکسهای ایرانی

عکسهای خفن ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

نازترین عکسهای خارجی

عکس های خارجی

کلیپ عکسهای خفن ایرانی های ایرانی

کلیپهای ایرانی


asheghanepaeeez

hamide

asheghanepaeeez

http://asheghanepaeeez.loxblog.com

del neveshtehae man

del neveshtehae man

به وبلاگ من خوش آمدید

del neveshtehae man

به نام خدا

سلام ...

فرشته ی مهربونم،همسر بی نظیر من...

امروز انگار دوباره متولد شدم قلبم داشت از غصه دق میکرد... دلم برای مهربونیات لک زده بود... بازم بهت میگم که دارم و تو این دنیا فقط تورو دارم لحظه لحظه هامو کنار تو میخوام و بی تو حتی نفس کشیدنم حرامه برام...

همیشه کنارم باش بدون امید و انگیزه زندگی من تنها تویی  

امروز روز قشنگی بود بخاطر همه ی زحمتات ازت ممنونم و دستاتو بوسه بارون میکنم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 24 فروردين 1392برچسب:,;ساعت21:11;توسط hamide; | |