del neveshtehae man

دختران ایرانی نازترین عکسهای ایرانی

عکسهای خفن ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

نازترین عکسهای خارجی

عکس های خارجی

کلیپ عکسهای خفن ایرانی های ایرانی

کلیپهای ایرانی


asheghanepaeeez

hamide

asheghanepaeeez

http://asheghanepaeeez.loxblog.com

del neveshtehae man

×××××

del neveshtehae man

به وبلاگ من خوش آمدید

del neveshtehae man

×××××

مردها مهربانند و زنها خود خواه!
دلیلش هم اینه که خیلی از زنها حاضر نیستند به مردی که نمیشناسند کمک کنند
ولی مردها حاضرند حتی واسه زنهای غریبه هم بمیرن!!!
چقدر این مردها آقان...

*********************

 

دیروز خونه مهمون داشتیم ، پرسیدن بچتون کجاست ؟؟؟ مامانم گفت : تو فیسبوک
پرسیدن فیس بوک کجاست ؟
مامانم گفت : جایی که اگه خبر مرگشم توش بنویسه لایک میزنن

*** ****************

يادش به خير زماني كه راهنمايي بوديم يه دبير داشتيم هر موقع از دست ما عصباني ميشد ميگفت: گوساله ها خجالت بكشيد من جاي پدرتون هستم!

****************

تو مترو داري اس ام اس مي دي بايد بابغل دستيت حتمن مشورت كني !!

چون اونم در جريانه كامل...بالخره دوتا عقل بهتر كار مي كنه !!

                         ****************

یکی از رفقا سوغاتی شورت ۴۰ دلاری واسم آورده!
موندم میخوام برم عروسی، رو شلوار بپوشمش یا زیر!

                              *************

از قلبم پرسيدم:چه کنم وقتى دلم تنگ است و دستم کوتاه؟
جواب داد:من کارم خونرسانى به بدنه،از من شِرو ور نپرس!!

                               *************

 



نظرات شما عزیزان:

امیرღعطیه
ساعت14:14---16 اسفند 1391
سلاااااااااااااااااام عزییییییییزدلم خوبی اجی جونم وای دلم برات یه ذره شده بودمن وامیرباهم اشتی کردیم ولی دیگه ادرس وبمونوعوض کردیم ادرسوبرات گذاشتم حتمابیاپیشمون ولی ادرسه وبتونذاراگه ادرس وبتوبذاری نظرت تاییدنمی شه

دووووووووووست دارم پاسخ:salam azizam sharmande y modat netam ghat bood khodaro shokr azizaam ghadre hamo bedonin baraton behtariharo arezo mikonam


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 25 بهمن 1391برچسب:,;ساعت22:51;توسط hamide; | |